Публікація:
Communicative activity of the future Music teachers: some features of the competence-based approach

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Xie Fang

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

− Les Editions L'Originаlе, Paris (France)

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The article analyzes the possibility of optimization of participant’s communication in educational process; social and artistic content of communicative activities is defined. The author presents methodological aspects and pedagogical conditions of future Music teachers’ communicative competence formation by means of Music art.
У статті проаналізовано можливості оптимізації спілкування учасників педагогічного процесу, визначено соціальний та мистецький зміст комунікативної діяльності, розглянуто методичні аспекти та педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів-музикантів засобами музичного мистецтва.

Опис

1. Корніяка О.М. Психологія комунікативної культури особистості школяра: Автореф. дис. … д-ра психол. наук: 19.00.07 / О.М. Корніяка. – К., 2007. – 41 с. 2. Леонтьев А.А. Психология общения / А.А.Леонтьев. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Смысл, 1997. – 365 с. 3. Немов Р.С. Психология. − Т. 1 / Р. С. Немов. – М. : ВЛАДОС, 1995. – 576 с. 4. Проворова Є.М. Методичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Є.М. Проворова. – К., 2008. – 19 с. 5. Петько Л.В. Соціально-комунікативна активність підлітків: теорія і практика [Монографія]. – К. : ВМУРоЛ «Україна». – 2010. – 268 с.; бібліогр. : С. 249–267.

Ключові слова

competence approach, commutative competence, educational process, communication by means of Music art, interpersonal communication, компетентнісний підхід, комутативна компетентність, навчальний процес, спілкування засобами музики, міжособистісне спілкування

Бібліографічний опис

Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France. 2016. − P. 472-475.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By