Колодько, Т. М.2016-01-182016-01-182013Колодько Т. М. Мовленнєва культура, інтелект та іншомовна підготовка майбутніх учителів іноземної мови / Т. М. Колодько // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 110. - C. 71-78.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9013У статті йдеться про іншомовну мовленнєву підготовку майбутніх учителів іноземної мови, їх мовленнєву культуру та пізнавальну активність студентів у процесі навчання. Аналізуються різноманітні підходи щодо компонентів змісту навчання іншомовного спілкування у контексті національної культури.В статье рассматривается иноязычная речевая подготовка будущих учителей иностранного языка, их речевая культура и познавательная активность студентов в процессе обучения. Анализируются разнообразные подходы, касающиеся компонентов содержания обучения иноязычного общения в контексте национальной культуры.Future foreign language teachers’ training, their speech culture and students’ cognitive activity in the learning process is examined in the article. Different approaches concerning the contents’ components of foreign language teaching communication in the context of national culture are analyzed.ukмовленнєва культура майбутніх учителів іноземної мовинавчально- мовленнєві ситуаціїпізнавальна активність студентівпрофесійна підготовкаречевая культура будущих учителей иностранного языкаучебно- речевые ситуациипознавательная активность студентовпрофессиональная подготовкаfuture foreign language teachers’ speech cultureeducational communicative situationstudents’ cognitive activityМовленнєва культура, інтелект та іншомовна підготовка майбутніх учителів іноземної мовиArticle