Дубровіна, І. В.2016-01-182016-01-182013Дубровіна І. В. Професійні функції вчителів музичного мистецтва в контексті самоосвіти / І. В. Дубровіна // Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 113. - C. 58-68.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9101У статті розглянуто зміст понять “художня самоосвіта”, “функції”, визначено сутність категорії “функції вчителя музичного мистецтва”, класифіковано їх у контексті самоосвіти педагогів.В статье рассмотрено содержание понятий “художественное самообразование”, “функции”, определено сущность категории “функции учителя музыкального искусства”, классифицировано их в контексте самообразования педагогов.The article deals with the concepts of “artistic self-education”, “functions”, the essence of the category “functions of music teachers”, the classification of functions of music teachers in the context of self-education teachers’.ukсамоосвітафункції вчителя музичного мистецтвахудожньо-педагогічна діяльністьсамообразованиефункции учителя музыкального искусствахудожественно-педагогическая деятельностьself-educationfunctions of music teachersartistic and educational activities37.041:[378.091.12-051:78]Професійні функції вчителів музичного мистецтва в контексті самоосвітиArticle