Силадій, І. М.2019-07-092019-07-092019Силадій, І. М. Демократизація як свобода вибору моделі освітнього процесу = Democratization as freedom in choose an educational process model / І. М. Силадій // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 13 (5) : педагогічні науки. – С. 45-56.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24967В статті надається інформація відносно демократизації як свободи вибору моделі освітнього процесу, підкреслюється, що рутинному, шаблонному педагогу демократизація не під силу. І тільки майстер своєї справи здатний до вияву креативності, свободи, творчості. Під цим оглядом демократизацію варто розглядати як свободу вибору педагогом моделі освітнього процесу.The article provides information regarding democratization as freedom in choosing an educational process model, emphasizes that democratization will be beyond the power of a routine, stereotyped teacher. And only a master of his craft is capable of displaying creativity, freedom, and creativity. In this sense, democratization should be viewed as the freedom of a teacher to choose a model of the educational process.ukособаосвітакультуратворчістьдемократизація освітимодель освітивибір моделі освітисвобода вибору навчальної моделіpersoneducationculturecreativitydemocratization of educationa model of educationchoice of a model of educationfreedom in choosing an educational process model37.014.53(043.2)Демократизація як свобода вибору моделі освітнього процесуDemocratization as freedom in choose an educational process modelArticle