Мартиненко, С. М.2019-03-222019-03-222012Мартиненко, С. М. Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи / С. М. Мартиненко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІІ (103). – С. 155-161.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23796У статті обґрунтовано систему діагностичних компетенцій, якими мають володіти майбутні вчителі початкової школи; визначено поетапність їх формування; охарактеризовано основні компоненти формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи під час їх професійної підготовки.In the article the system of diagnostic skills, which should have future teachers of primary school identified a staged their formation, described the main components forming the diagnostic skills of primary school teachers during their training.ukдіагностичні компетенціїдіагностична компетентністьосновні етапи та компоненти формування діагностичних компетенцій майбутніх учителів початкової школиdiagnostic competencesdiagnostic competencemilestones and components forming the diagnostic competence of future teacher of primary schoolФормування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школиFuture primary scool teaters diagnostic competencies formingArticle