Новіков, Борис ВолодимировичРуденко, Т. П.Костроміна, Г. М.2021-06-242021-06-242021Новіков, Б. В. Творче мислення студентів як стратегічна мета університетської освіти / Б. В. Новіков, Т. П. Руденко, Г. М. Костроміна // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 32(4). – С. 26-35. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.32(4)-3http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34333Постановка завдання. Мета дослідження полягає у визначенні впливу проблемно-орієнтованого навчання на розвиток творчого мислення студентів. У межах даного дослідження необхідно розглянуто соціально-філософські засади розвитку творчого мислення; проаналізувати вплив розвиваючого навчання на розвиток професійного творчого мислення студентів; розглянути роль творчого мислення у розв’язанні складних задач та вирішені непередбачуваних ситуацій; визначити структуру творчого мислення та роль наукової інтуїції у творчому процесі.The research objective. The purpose of the study is to determine the impact of problem-oriented learning for the development of creative thinking of students. Within this study, socio-philosophical principles of development of creative thinking are considered; to analyze the impact of developing training on the development of professional creative thinking of students; consider the role of creative thinking in solving complex tasks and solved unpredictable situations; Identify the structure of creative thinking and the role of scientific intuition in a creative process.hjuk-UAтворчістьтворче мисленнярефлексіятворчий потенціал особистостітворча діяльністьосвітній процеспроблемне навчаннясуспільствоосвітапрофесійне творче мислення студентівcreative thinkingreflectioncreative personality potentialcreative activityeducational processproblem learningsocietyeducationprofessional creative thinking of studentscreativityТворче мислення студентів як стратегічна мета університетської освітиCreative thinking of students as a strategic purpose of university educationArticle