Павицька, К. М.2019-03-222019-03-222012Павицька, К. М. Тренінг як засіб виховання поваги до дитини у майбутніх учителів / К. М. Павицька // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІІ (103). – С. 174-180.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23800У статті теоретично обґрунтовано сутність тренінгової роботи, проаналізовано методичні основи та основні переваги використання тренінгового методу у вихованні у майбутніх учителів поваги до дитини. Визначено основні навички, уміння та якості, що формуються у процесі тренінгових занять, які необхідні для встановлення у майбутніх учителів шанобливих взаємин із дітьми.The article deals with theoretically based essence of training work. Methodical bases and main advantages of using of training method in upbringing of respect for child in future teachers are analyzed. The main skills, abilities and qualities that are formed during trainings and are very important for creating respectful relations with children are determined.ukмайбутні вчителівихованняповага до дитинитренінгfuture teachersupbringingrespect for childtrainingТренінг як засіб виховання поваги до дитини у майбутніх учителівTraining methods as an effective way of upbringing of respect for child in future teachersArticle