Полінок, О. В.2019-04-232019-04-232016Полінок, О. В. Теоретичні засади формування граматичної компетентності учнів старших класів на уроках української мови з використанням методу проектів / О. В. Полінок // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 181-189.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24304У статті охарактеризовано теоретичні засади формування граматичної компетентності учнів старших класів на уроках української мови із застосуваннямметоду проектів; обґрунтовано й уточнено сутнісні характеристики базових понять “компетенція”, “компетентність”, “граматична компетентність”, “метод проектів”.The article describes the theoretical foundations for the formation of the grammatical competence of high school students in the Ukrainian language lessons using the project method; substantiated and clarified the basic characteristics of the concepts of “competence”, “grammatical competence”, “project method”.ukкомпетенціякомпетентністьграматична компетентністьметод проектівcompetencegrammatical competencemethod of projects37.016:811.161.2Теоретичні засади формування граматичної компетентності учнів старших класів на уроках української мови з використанням методу проектівArticle