Мукан, Н. В.Гук, Л. І.2019-03-222019-03-222012Мукан, Н. В. Суспільно-історичні та культурно-освітні чинники становлення й розвитку особистості Егертона Раєрсона / Н. В. Мукан, Л. І. Гук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІІ (103). – С. 168-174.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23799У статті вивчаються суспільно-історичні, культурні та освітні чинники, що вплинули на становлення й розвиток особистості Егертона Раєрсона – одного із найкращих управлінців у галузі освіти Канади ХІХ століття. Автори аналізують ранні роки життя педагога, його соціальне походження та освіту.The article deals with socio-historical, cultural and educational factors that influenced the formation of Egerton Ryerson’s personality – one of the greatest Canadian education administrators of the 19th c. The authors analyze the early life of the pedagogue, his social and educational background.ukЕгертон Раєрсонсуспільно-історичні та культурно-освітні чинникистановлення особистостіEgerton Ryersonsocio-historicalcultural and educational factorspersonality formationСуспільно-історичні та культурно-освітні чинники становлення й розвитку особистості Егертона РаєрсонаThe socio-historical, cultural and educational factors of formation and development of Egerton Ryerson's personalityArticle