Бондар, Л. А.2016-01-182016-01-182012Бондар Л. А. Використання різнорівневих завдань з педагогічних дисциплін для формування самоосвітніх умінь і навичок студентів-філологів / Л. А. Бондар // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 108. - C. 16-24.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8997У статті аналізується проблема організації самостійної роботи студентів-філологів задля якісного їх навчання, обґрунтовується необхідність використання різнорівневих завдань з педагогічних дисциплін для формування самоосвітніх умінь і навичок майбутніх учителів іноземної мови.В статье анализируется проблема организации самостоятельной работы студентов-филологов с целью качественного их обучения, обосновывается необходимость использования разноуровневых заданий по педагогическим дисциплинам для формирования самообразовательных умений и навыков будущих учителей иностранного языка.The article analyses the problem of the organization of the students` independent work for their training with high quality. The necessity of using the different tasks in pedagogical disciplines for forming the self-education abilities and skills of future teachers of foreign language is considered here.ukзбірник інформаційно-дидактичних матеріалівбагатоаспектні завданняактивізація самостійної роботи студентівсборник информационно-дидактических материаловмногоаспектные задачиактивизация самостоятельной работы студентовthe collection of information and teaching materialsmulti-dimensional tasksthe activation of the independent work of studentsВикористання різнорівневих завдань з педагогічних дисциплін для формування самоосвітніх умінь і навичок студентів-філологівArticle