Коляда, Ігор Анатолійович2020-11-252020-11-252013Коляда І. А. Теоретико-методичні засади висвітлення ролі історичної особи на уроках з історії України у 9 класі при вивчення теми : "Російсько-французька війна 1812 р. і Україна (І. Котляревський - організатор козацьких полків у війні 1812 р.)" / І. А. Коляда // Проблеми історії України XIX - початку XX ст. : збірник наукових праць / Нац. акад. наук України, Ін-т історії НАН України. - Київ, 2013. - Вип. 21. - С. 301-310.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32068Проаналізовано підходи радянських та сучасних методистів щодо висвітлення ролі історичної особи на уроках історії України в 9 класі.The approaches of Soviet and modern Methodists to highlight the role of the historical figure in the lessons of Ukrainian history in the 9th grade are analyzed.ukісторична особаісторична персоналіявійна 1812методичні підходикомпетенція учнівобразність уявленняІ.Котляревськийcompetence of studentshistorical figurehistorical personalitywar of 1812methodical approachesimagery of representationI. Kotlyarevsky94(477)Теоретико-методичні засади висвітлення ролі історичної особи на уроках з історії України у 9 класі при вивчення теми:"Російсько-французька війна 1812 р. і Україна (І. Котляревський - організатор козацьких полків у війні 1812 р.)"Article