Щур, Н. М.2021-06-252021-06-252021Щур, Н. М. Подолання комунікативних бар’єрів у процесі розвитку іншомовної професійної компетентності в умовах ЗВО / Н. М. Щур // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 32(4). – С. 35-45. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.32(4)-4http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34335Постановка завдання. Уточнити фактори обумовлення й умови подолання комунікативних бар’єрів, які виникають при спілкуванні іноземною мовою на етапі розвитку ІПК, та обґрунтувати використання мовного коучингу як індивідуальної форми організації навчальної діяльності у процесі їх усунення. The research objective. To clarify both the contributing factors of arising and the conditions for overcoming language barriers to communication in a foreign language at the stage of PFLC development and to substantiate the use of language coaching as one of the strategies for one-to-one teaching in the course of eliminating language barriers.комунікативні бар’єритипи комунікативних бар’єрівфактори обумовлення комунікативних бар’єрівпсихолого-педагогічні умови подолання комунікативних бар’єріврозвиток іншомовної професійної компетентностівивчення іноземних мовlanguage barriersthe types of language barriersthe factors causing language barrierspsychological and pedagogical conditions for overcoming language barriersdevelopment of foreign language professional competencelearning foreign languagesПодолання комунікативних бар’єрів у процесі розвитку іншомовної професійної компетентності в умовах ЗВОOvercoming language barriers in the course of developing professional foreign language competence in HEIsArticle