Черниш, Т. М.2018-03-022018-03-022017Черниш, Т. М. Формування універсалій освітньо-гуманітарного дискурсу інформаційного суспільства : теоретико-методологічні виміри = Formation of universalities of the educational and humanitarian discourse of the information society : theoretical and methodological dimentions / Т. М. Черниш // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 2, ч. ІІ : Філософські науки. – С. 24-38.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18206Головним виміром дискурсу є особливе мовленнєве середовище, у якому створюються мовленнєві конструкції. Тому сам термін «дискурс» потребує відповідного визначення – «політичний», «науковий», «філософський», «культурний», що проявляються у певних комунікативних актах, мові та текстах.The main dimension of discourse is a special language environment in which speech structures are created. Therefore, the term “discourse” needs to be defined – “political”, “scientific”, “philosophical”, “cultural”, being manifested in certain communicative acts, language and texts.ukдискурсуніверсаліїосвітньо-гуманітарний дискурсінформаційне суспільствогуманітарна культураdiscourseuniversalseducational and humanitarian discourseinformation societyhumanitarian culture37/013 (075.8)Формування універсалій освітньо-гуманітарного дискурсу інформаційного суспільства : теоретико-методологічні виміриFormation of universalities of the educational and humanitarian discourse of the information society : theoretical and methodological dimentionsArticle