Луценко, Ірина Олексіївна2021-06-252021-06-252021Луценко, І. О. Методологічні виміри щасливого дошкільного дитинства / І. О. Луценко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 32(4). – С. 74-87. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.32(4)-8http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34339Постановка завдання. Категорія щастя визначається як педагогічна категорія. Водночас не визначено ключове спеціалізоване поняття, у якому було б окреслено істотні, суттєві ознаки об’єктивного опису дійсності, яка відповідає вимогам щасливого проживання дитиною дошкільного дитинства. The research objective. The category of happiness is defined as a pedagogical category. At the same time, a key specialised concept has not been defined that captures the essential, significant features of an objective description of reality that meets the requirements for a happy preschool childhood.uk-UAщастящастя дитини-дошкільникарадістьзадоволеність життямhappinessthe happiness of a pre-school childjoylife satisfactionМетодологічні виміри щасливого дошкільного дитинстваMethodological measurements of happy preschool childhoodArticle