Лузан, Л. О.2016-01-182016-01-182013Лузан Л. О. Модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти / Л. О. Лузан // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 111. - C. 102-108.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9047У статті розкрито сутність побудови моделі управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти; визначено критерії та показники рівнів сформованості професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін.В статье раскрыты основы построения модели управления развитием профессиональной компетентности учителей филологических дисциплин в заведениях последипломного образования; определены критерии и показатели уровней формирования профессиональной компетентности учителей филологических дисциплин.In the article the basics of building management model development of professional competence of teachers in institutions of philological sciences graduate education; defined criteria and indicators of the levels of formation of professional competence of teachers of philological sciences.ukмоделькритеріїпоказникимоделькритериипоказателиmodelcriterionindicators37.018.46Модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освітиArticle