Бакум, З. П.2018-12-122018-12-122012Бакум, З. П. Упровадження методичних ідей Андрія Медушевського в навчання фонетики української мови / З. П. Бакум // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 9. – C. 180-183.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22146У статті розглянуто внесок видатного українського лінгводидакта А. Медушевського у навчання фонетики української мови, з’ясовано, як проблеми, порушені у науковій спадщині методиста (принципи, зміст, методи навчання фонетики) розвиваються в українській лінгводидактиці, упроваджуються в теорію та практику навчання.В статье рассмотрен вклад выдающегося украинского лингводидакта А. Медушевского в обучение фонетике украинского языка, описано, как проблемы, поднятые в научном наследии методиста (принципы, содержание, методы обучения фонетике) развивались в украинской лингводидактике, внедряются в теорию и практику украинского языка.The article considers the contribution of a prominent Ukrainian linguadidakt Andriy Medushevsky to the study of phonetics of the Ukrainian language, finds how the issues, raised in the scientific heritage of the methodologist ( principles, content, methods of phonetics teaching) are developed in Ukrainian linguadidactics and introduced into the theory and practice of teaching.ukметодична спадщина А. Медушевськогонавчання фонетики у зв’язку з іншими розділами мовипринципи навчанняметоди навчання фонетикивнесок у наукукласифікація звуківметодическое наследие А. Медушевскогоизучение фонетики во взаимосвязи с другими разделами языкапринципы обученияметоды обучения фонетикевклад в наукуклассификация звуковmethodological heritage of Andriy Medushevskythe study of phonetics in connection with other language sectionsprinciples of teachingmethods of teaching phoneticscontribution to scienceclassification of sounds373.5.016:82Упровадження методичних ідей Андрія Медушевського в навчання фонетики української мовиArticle