Марченко, С. С.2015-07-032015-07-032013Марченко С. С. Модель підготовки майбутніх учителів технологій до комп'ютерного моделювання та проектування / С. С. Марченко // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 109. - C. 120-126.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7494У статті розглянута організаційно-педагогічна модель підготовки майбутніх вчителів технологій до комп’ютерного моделювання та проектування. Визначені і проаналізовані компоненти цієї підготовки: цільовий, змістовий, методично-організаційний та діагностичний.В статье рассмотрена организационно-педагогическая модель подготовки будущих учителей технологий к компьютерного моделирования и проектирования. Определены и проанализированы компоненты этой подготовки: целевой, содержательный, методическо- организационный и диагностический.The organizing-pedagogical model of training of future teachers of technologies to computer modeling and designing is viewed there in the article. Aims of teaching, contend, methodical-organizing and diagnostic components of training of future teachers are analyzed and determined.ukмайбутній вчитель технологійбудущий учитель технологийa future teacher of technologiesмодель підготовкимодель подготовкиthe model of trainingкомпоненти підготовкикомпоненты подготовкиthe components of trainingкритерії готовностікритерии готовностиcriterions of readinessкомп’ютерне моделювання та проектуваннякомпьютерное моделирование и проектированиеcomputer modeling and designingМодель підготовки майбутніх учителів технологій до комп'ютерного моделювання та проектуванняArticle