Румянцева, Т. В.2020-05-252020-05-252014Румянцева, Т. В. Тренінг як інтерактивний метод навчання / Т. В. Румянцева // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 99-107.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28927Стаття присвячена тренінгу, як складовій частині інноваційного інтерактивного методу навчання. Розкрито особливості використання тренінгу в роботі соціального педагога. На основі теоретичного аналізу наукової педагогічної та психологічної літератури дано уточнення поняття тренінгу, як важливого компонента професійної підготовки соціальних педагогів.Статья посвящена тренингу, как составной части инновационного интерактивного метода обучения. Раскрыты особенности использования тренинга в работе социального педагога. На основе теоретического анализа научной педагогической и психологической литературы дано уточнение понятия тренинга, как важного компонента профессиональной подготовки социальных педагогов.Article is devoted to the training, as part of an innovative interactive teaching method. The article reveals the particular use of the training in social work educator. On the basis of theoretical analysis of scientific, educational and psychological literature given refinement of the concept of training as an important component of training social workers.ukтренінгатрибути тренінгутренінгова групаінтерактивні методисоціальний педагогтренертренингатрибуты тренингатренинговая группаинтерактивные методысоциальный педагогtraininggroup of training attributesinter-active techniquessocial teachercoach37.091.33Тренінг як інтерактивний метод навчанняArticle