Агапшук, С.С.2014-03-072014-03-072013Агапшук С.С. Способи оцінювання результатів дискусії на уроках біології / С.С. Агапшук // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 103-105http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4771У статті дається характеристика дискусії як формі взаємодії учасників навчального процесу; запропоновано способи оцінювання результатів дискусії на уроках біології на основі аналізу різних аспектів діяльності учнів.The article describes the debate as a form of interaction between the participants of the educational process, proposed methods of estimation of the discussion in biology class on the basis of the analysis of different aspects of the students activities.ukдискусіянавчальний процесурок біологіїdebateeducational processbiology class373.5.016:[57: 070.447]Способи оцінювання результатів дискусії на уроках біологіїArticle