Ткачук, В. В.Єчкало, Ю. В.Тарадуда, А. С.Стеблівець, І. П.2020-06-192020-06-192020Доповнена реальність як засіб реалізації дистанційного навчання в умовах карантину / В. В. Ткачук, Ю. В. Єчкало, А. С. Тарадуда, І. П. Стеблівець // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація", 2020. – Вип. 22 (4). – С. 43-53.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29833Сучасні технології мають ряд можливостей до візуалізації та віртуалізації реальних об’єктів. Провідною технологією у цій галузі є доповнена реальність, що наближає дистанційний освітній процес до традиційного, надаючи можливості проведення лабораторних та практичних робіт у будь-якому місці та у будь-який час. Актуальність переходу на дистанційне навчання зазначена у нормативних документах, згідно з якими карантинні заходи передбачають заборону відвідування закладів освіти здобувачами.Modern technologies possess a number of visualization and virtualization tools applied to reallife objects. Augmented reality is a major technology in this field making distance training similar to the traditional one through providing opportunities to conduct laboratory and practical works anywhere and anytime. The urgency of transition to distance training is indicated in normative acts, according to which the quarantine measures provide the prohibition to attend the universities by students.ukдоповнена реальністьдистанційне навчаннякарантинмобільний додаток Electricity ARaugmented realitydistance learningquarantinemobile application Electricity AR004.057.5:[378:004.9]Доповнена реальність як засіб реалізації дистанційного навчання в умовах карантинуAugmented reality as a distance learning tool under quarantine conditionsArticle