Трунова, Валентина Андріївна2019-09-232019-09-232019Трунова, В. А. Вивчення української мови молодшими школярами в умовах багатомовностії / В. А. Трунова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 15 (7-8) : гуманітарні науки. – С. 105-116.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25609В статті розглянуто складові мовленнєвої ситуації, умови засвоєння лексики для умілого її використання у процесі індивідуальної та колективної діяльності в умовах багатомовності.The article considers the components of the speech situation, the conditions for mastering vocabulary for its skilful use in the process of individual and collective activity in the conditions of multilingualism.ukнормативна вимовабілінгвізммовленнєві ситуаціїструктура мовленнєвої ситуаціївиди мовленнєвих ситуаційумови ефективності застосування мовленнєвих ситуаційnormative pronunciationbilingualismspeech situationsstructure of the speech situationtypes of speech situationsconditions for the effectiveness of the use of speech situations373.2.016:811.161.2Вивчення української мови молодшими школярами в умовах багатомовностіStudying Ukrainian in primary school in multilingualismArticle