Кипиченко, Н. С.2019-03-212019-03-212012Кипиченко, Н. С. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Н. С. Кипиченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІІ (103). – С. 126-131.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23783У статті розглянуто основні підходи вчених до визначення сутності та структури комунікативної компетентності; уточнено сутність та зміст поняття “комунікативна компетентність учителя початкової школи”, визначено структурні компоненти комунікативної компетентності вчителя початкової школи.The article reviews the main approaches of domestic and foreign scientists to determine the nature and structure of communicative competence, the essence and meaning of “communicative competence of primary school teachers” defined structural components of communicative competence of primary school teacher.ukкомпетентністькомунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школимовна компетенціямовленнєва компетенціясоціолінгвістична компетенціяcompetencecommunicative competence of primary school teacherslanguage competencesociolinguistic competenceКомунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблемаCommunicative competence of future primary school teachers as a psychological and pedagogical problemArticle