Марків, Олександра2024-02-152024-02-152024Марків, О. Т. Медіаменеджмент і медіамаркетинг: концепти, стратегії, практики : навчальний посібник / О. Т. Марків; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – електронне видання. – Київ : Вид-во УДУ ім. Михайла Драгоманова, 2024. – 116 с.978-966-931-301-0http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44126Навчальний посібник включає характеристику основних теоретичних положень сучасного медіаменеджменту та видавничого маркетингу: управління взаємовідносинами з колективом та зі суб’єктами ринку; управління медіаорганізацією, зокрема видавничими структурами; управління конвергентними медіаофісами; управління кроссмедійними проєктами та просуванням інформаційних продуктів; управління медіамаркетингом; маркетингові стратегії, прийоми, практики, інструменти. Матеріал підібраний та укладений на основі навчально-довідкової літератури з менеджменту і маркетингу, медіабізнесу, видавничої справи та журналістики, монографій, матеріалів періодичних, електронних та інших видань. Навчальне видання призначене для студентів журналістики, видавничої справи та редагування, а також тих, хто цікавиться сучасним інформаційним становищем, стратегіями і напрямами організації медіабізнесу в Україні.uk-UAМедіаменеджмент і медіамаркетинг: концепти, стратегії, практикиTextbook/tutorial070:004.738.5