Коляда, Ігор АнатолійовичШершень, Марія2023-03-272023-03-272022Коляда, І. Флешмоби в позанавчальній діяльності вчителя історії України: формування громадянської позиції в умовах агресії РФ (2022 р.) / І. Коляда, М. Шершень // Історія в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2022. - N 4-6 (236). - С. 43-46http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39519В умовах незалежності та етапу становлення громадянського суспільства в Україні сьогодні надзвичайно важливим і актуальним завданням є виховання свідомого громадянина, патріота, активної, творчої особистості, яка вміє будувати рівноправні відносини з державою.Однією із новітніх форм громадянської активності молоді, її соціальної комунікації, формою громадянської культури стало таке явище, як флешмоб. Метою даного дослідження виступає вплив соціального явища флешмобу на формування громадянської культури на різних етапах життя і навчання учнів закладів загальної середньої освіти в умовах агресії російської федерації.uk-UAфлешмобгромадянське вихованнянаціонально-патріотичне вихованняпозанавчальна діяльністьгромадянська позиціяагресія російської федераціїФлешмоби в позанавчальній діяльності вчителя історії України: формування громадянської позиції в умовах агресії РФ (2022 р.)Article