Скуратівська, Г. С.2016-01-182016-01-182013Скуратівська Г. С. Особливості використання засобів наочності під час вивчення англійської мови / Г. С. Скуратівська // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 111. - C. 167-171.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9057Застосування наочності пов’язано з пошуками методів навчання, навчанням студентів мислити поняттями та категоріями. Наочність в навчальному процесі сприяє гармонійному розвитку студентів, оскільки долається суперечність між внутрішньою теоретичною діяльність і зовнішньою, чуттєвою, практичною діяльністю.Применение наглядности связано с поисками методов обучения, обучением студентов мыслить понятиями и категориями. Наглядность в учебном процессе способствует гармоничному развитию студентов, поскольку преодолевается противоречие между внутренней теоретической деятельностью и внешней чувственной, практической деятельностью.Using of visual methods is connected with the teaching methods search, teaching students to think by the concepts and categories. Visual methods in the educational process help the harmonious development of the students as the contradiction between the inner theoretical activity and the outer sensual practical activity is overcome.ukнаукове дослідженнявізуальна грамотністьзасоби зовнішньої наочностінаучное исследованиевизуальная грамотностьспособы внешней наглядностиscientific researchvisual literacymeans of visual methods37.091.33–028.22:811.111Особливості використання засобів наочності під час вивчення англійської мовиArticle