Rina Avinash Pitale Puradkar2019-07-242019-07-242019Rina Avinash Pitale Puradkar. Sri Aurobindo’s education policy in pre- and post-colonial India = Політика Шрі Ауробіндо у галузі освіти у до- та постколоніальній Індії / Rina Avinash Pitale Puradkar // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse : Humanities sciences : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 14 (6) : філософські науки. – С. 20-31.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25228Education must aim at the integral development of personality and that we need to have complete education for the complete human being. An educational system which did not help to inculcate nationalism is useless. A real educational system should able to inject a sense of pride in the nation’s history, culture and its ancestors. The colonialism had an internal psychological construct and paid less attention to the externally superimposed domination of the foreign power. It is essential to review the educational policies under the British rule to understand the present and visualize the future.Освіта повинна бути спрямована на цілісний розвиток особистості і на те, що нам необхідно отримати повну освіту, якщо хочемо бути повноцінними особистостями. Система освіти, яка не сприяла впровадженню націоналізму, не має ніякої користі. Реальна освітня система повинна вміти наповнити почуттям поваги до власної історії, культури своєї країни та предків. Колоніалізм мав внутрішню психологічну концепцію і приділяв небагато уваги пануванню іноземної влади, що впливала зовні. Дуже важливо проаналізувати політику в галузі освіти, заснованої під час британського панування, щоб зрозуміти сьогодення і уявити майбутнє.enPre-and post-colonial IndiaBritish ruleMacaulayan education systemeducation crisisClerk making machineSwarajIndian pedagogyIndigenous education (Swadeshi)National educationIntegral educationholistic education patternДо-і постколоніальна Індіябританське пануваннясистема освіти Маколеякриза освітимашина з виробництва службовцівСвараджіндійська педагогікаосвіта корінного населення (Свадеші)національна освітаінтегральна освітаструктура комплексної освіти37(540)(092)Sri Aurobindo’s education policy in pre- and post-colonial IndiaПолітика Шрі Ауробіндо у галузі освіти у до- та постколоніальній ІндіїArticle