Остроух, В. І.Європіна, І. О.2019-04-232019-04-232016Остроух, В. І. Навчальні картографічні посібники для міжпредметного інтегрування знань з природознавства у початковій школі / В. І. Остроух, І. О. Європіна // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 168-174.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24302У статті розглядаються особливості розроблення та впровадження у навчальний процес картографічних посібників з природознавства для початкової школи. Нині зростає роль природничих наук, і фахове викладання природознавства із залученням картографічних матеріалів у початковій школі має велике значення для реалізації компетентнісно орієнтованого навчання. У статті розкрито особливості змістового наповнення навчальних атласів, стінних карт та навчальних плакатів, подаються методичні поради з використання їх на уроках природознавства. Наводяться приклади національно-патріотичного виховання школярів на основі картографічних матеріалів.This article deals with the special aspects of elaboration and implementation of training aids on Environmental Studies into the educational process at primary school. The role of natural sciences is growing this days and that is why the competent environmental teaching at primary school with the involvement of cartographic materials is very important for realization of competency-based learning. Particular issues associated with content of educational atlases, wall maps and posters have been resolved in the article. Methodological recommendations for their applications during the lessons on Environmental Studies are presented. Examples of patriotic upbringing of pupils based on cartographic materials are provided.ukнавчальний атласгеографічна картаконтурна картастінна картаумовні знакимова картиплан місцевостіeducational atlasgeographical mapcontoured mapwall mapsymbolsmap languagesite plan528.94Навчальні картографічні посібники для міжпредметного інтегрування знань з природознавства у початковій школіArticle