Хуан Чанхао2019-04-242019-04-242016Хуан Чанхао. Принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу / Хуан Чанхао // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 234-241.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24329У статті визначено та обгрунтовано принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно орієнтованого підходу, а саме: принцип фізичного самовдосконалення студентів; принцип соціально-громадської спрямованості професійної діяльності студентів факультетів мистецтв; принцип вдосконалення виконавської майстерності в процесі концертно-сценічної діяльності; принцип культурно-естетичного підходу у професійній підготовці.The article defines and justifies the principles for the realization of the pedagogical conditions for vocal training of future music teachers on the basis of a personality-oriented approach, namely: the principle of physical self-improvement of students; the principle of social and public orientation of professional activity of students of art departments; the principle of improving performing skills in the process of concert-stage activities; the principle of cultural and aesthetic campaign in professional training.ukособистісно-професійне становленнявокальне навчанняпринцип реалізації педагогічних умовмайбутній учитель музикиpersonal-professional formationvocal trainingthe principle of implementing pedagogical conditionsfuture teacher of music378. 011.3-051:784Принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходуArticle