Кокіна (Орлова), Ольга ВолодимирівнаНастека, Тетяна Миколаївна2017-04-212017-04-212001Настека Т. М. Використання декоративних властивостей дендрофлори території школи в процесі викладання біології / О. В. Кокіна (Орлова), Т. М. Настека // Всеукраїнська науково-практична конференція "Науково-методичні підходи до викладання природничих дисциплін в освітніх закладах ХХІ століття". VIII Каришинські читання. Збірник наукових праць. - Полтава, 2001. - С. 330-332http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13626В статті розкрито завдання щодо використання декоративних властивостей дендрофлори школи вчителем біології в навчально-виховному процесі, наведено приклади, подано список рекомендованих рослин тощо. Використовуючи дендрофлору школи вчитель біології може закласти парково-декоративну ділянку, яка стане чудовим асистеном в його навчально-виховній діяльності починаючи з вивчення живої та неживої природи і життєвих форм в початковій школі та закінчуючи питанням загально-біологічного змісту випускних класів.ukвикладання біологіїдендрофлоранавчально-виховний процесВикористання декоративних властивостей дендрофлори території школи в процесі викладання біологіїArticle