Бовсунівський, В. М.2016-01-182016-01-182013Бовсунівський В. М. Особливості підготовки вчителів технологій до проектно-художньої діяльності у процесі післядипломної освіти / В. М. Бовсунівський // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 110. - C. 11-18.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9022У статті проектно-художня діяльність розглядається в контексті навчання технологій, а не образотворчого мистецтва. Актуалізовано стан дослідження художнього проектування у наукових джерелах. Запропоновано робоче формулювання сутності поняття “художнє проектування” як синонімічне до поняття “дизайн”.В статье проектно-художественная деятельность рассматривается в контексте обучению технологиям, а не изобразительного искусства. Актуализовано состояние исследования художественного проектирования в научных источниках. Предложено рабочую формулировку сущности понятий “художественное проектирование” как синоним к понятию дизайн.In article design and art activity is considered in a context to training in technologies, instead of the fine arts. The condition of research of hudoyestvenny design in scientific sources is actualized. It is offered the slave I feel the formulation of essence of the concepts “hudozhestvnenny design” as a synonym to concept design.ukхудожнє проектуваннядизайнпіслядипломна педагогічна дизайн-освітахудожественное проектированиедизайнпоследипломное дизайн-образованиеart designdesignpostdegree design educationОсобливості підготовки вчителів технологій до проектно-художньої діяльності у процесі післядипломної освітиArticle