Мордоус, І. О.Рога, В. Г.2019-05-282019-05-282019Мордоус, І. О. Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання = Basic of foreign language vocabulary by means of subject drawing in elder preschoolers / І. О. Мордоус, В. Г. Рога // Освітній дискурс : Педагогічні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 11 (3). – С. 98-110.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24513Одним із домінуючих шляхів забезпечення ефективності процесу навчання дітей дошкільного віку іноземної мови визнаний інтегрований підхід. Він дозволяє розширити рамки спеціально організованих занять і вивести сприйняття дітьми іноземної мови за межі предметності, тобто формувати сприймання її як засобу спілкування.One of the dominant ways to ensure the effectiveness of process of teaching preschool-aged children of a foreign language is recognized as an integrated approach. It allows to expand the scope of specially organized classes and to bring the children’s perception of a foreign language beyond the limits of objectivity, that is, to form its perception as a means of communication.ukінтеграціянавчання іноземної мовидіти дошкільного вікупредметне малюванняintegrationforeign language teachingpreschool-aged childrensubject drawing372:2.016:75Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малюванняBasic of foreign language vocabulary by means of subject drawing in elder preschoolersArticle