Журавльова, А. В.2019-04-202019-04-202016Журавльова, А. В. Творчі завдання як можливість максимальної реалізації художнього потенціалу студентів-хореографів (на прикладі дисципліни “Теорія та методика викладання популярних танцювальних стилів”) / А. В. Журавльова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 67-74.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24277В статті розглядаються деякі проблеми традиційної підготовки фахівців з сучасної хореографії, які не завжди сприяють розвитку творчості, а також розкриваються поняття “креативність” та “творчі здібності”, необхідні для розуміння суті проблеми. Автор пропонує створення моделі організації навчального процесу студентів на заняттях.The article considers some problems of traditional education of modern dance specialists which are not always promote creativity. Also, the article discusses the concepts of “creativity” and “creative abilities”, which are necessary for understanding of the problem. The author of paper suggests the idea of creating a model of educational process organization.ukтворчістьтворчі здібностікреативністьтворчий потенціалтворчі завданнятворчий колективcreationcreative abilitiescreativitycreative potentialcreative taskscreative teamcreative personality378.147:792.8Творчі завдання як можливість максимальної реалізації художнього потенціалу студентів-хореографів (на прикладі дисципліни “Теорія та методика викладання популярних танцювальних стилів”)Article