Білоконна, Н. І.2016-11-242016-11-242013Білоконна Н. І. Емоційний контакт як засіб реалізації гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі / Н. І. Білоконна // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 11-18http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11848У статті визначено основні положення і принципи, що становлять суть сучасної гуманної педагогіки; схарактеризовано методи і прийоми, які сприяють встановленню емоційного контакту між суб’єктами навчально-виховного процесу.В статье определены основные положения и принципы, составляющие суть современной гуманистической педагогики; дана характеристика методов и приёмов, способствующих установлению эмоционального контакта между субъектами учебно-воспитательного процесса.Main regulations and principles of a modern humane pedagogy are determined in the article. There is also a characteristic of methods and ways which promote establishing an emotional contact between subjects of studying and educational process.ukгуманна педагогікаемоціїемоційний контактгуманная педагогикаэмоциональный контактпроцесс обученияhumane pedagogicemotionsemotional contact378.373.3Емоційний контакт як засіб реалізації гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесіArticle