Сайгученко, В. В.2019-05-302019-05-302019Сайгученко, В. В. Інновації в освіті : філософсько-освітній аспект = Innovation in education : the philosophical and educational aspect / В. В. Сайгученко // Освітній дискурс : Філософські науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Philosophical sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Вид-во «Гілея»», 2019. – Вип. 12 (4). – С. 7-21.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24536Реформування української системи освіти не стало актуальним питанням і завданням для всього суспільства. Так, роботодавці не приймають участі у плануванні прийому і працевлаштуванні випускників освітніх закладів. Ефективність упровадження старшої профільної школи вже на початковому етапі функціонування не підтверджується експериментально. Є певні обмеження для учнів сільської місцевості, що створює умови для подальшого соціального розшарування.The reform of the Ukrainian educational system has not become a topical issue and task for the entire society. So, employers do not take part in planning the admission and placement of graduates of educational institutions. The effectiveness of introducing a senior profile school at the initial stage of functioning is not confirmed experimentally. There are certain limitations for rural students, which creates conditions for further social stratification.ukфілософія освітиреформуванняінноваціїphilosophy of educationreformationinnovations37.013.73Інновації в освіті: філософсько-освітній аспектInnovation in education: the philosophical and educational aspectArticle