Червінська, Л. М.2016-01-182016-01-182012Червінська Л. М. Альтернативні методи оцінювання як інструмент глобальної освіти / Л. М. Червінська // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 108. - C. 213-217.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8996Стаття розглядає різноманітні методи оцінювання знань студентів з англійської мови з точки зору вимог глобальних освітніх стандартів. Аналізуються альтернативні методи оцінювання знань як інструмент підготовки студентів до життя в глобалізованому суспільствіСтатья рассматривает разнообразные методы оценивания знаний студентов по английскому языку с точки зрения требований глобальных образовательных стандартов. Анализируются альтернативные методы оценивания знаний как инструмент подготовки студентов к жизни в глобализованом обществеThe article deals with various methods of students` English language skills assessment in the light of global educational standards. Alternative methods of assessment as a tool of students preparation for the life in the globalised world are analysedukглобалізаціяальтернативний методпортфельне оцінюванняфункція оцінюванняглобализацияальтернативный методпортфельное оцениваниефункция оцениванияglobalisationalternative methodportfolio assessmentassessment functionАльтернативні методи оцінювання як інструмент глобальної освітиArticle