Островська, К. О.2016-01-182016-01-182012Островська К. О. Особливості "Я-концепції"дітей із спектром аутистичних порушень / К. О. Островська // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 108. - C. 168-178.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8991У роботі здійснено дослідження нейропсихологічних, інтелектуальних та соціальних показників групи дітей із спектром аутистичних розладів та групи дітей з розумовою відсталістю. Виділені фактори, які дозволяють на основі аналізу інтелектуального, соціального та фізичного Я сформувати Я-концепцію дітей з аутизмомВ работе представлены результаты проведеного исследования нейропсихологических, интеллектуальных, социальных и физических показателей в группе детей со спектром аутистических расстройств и группе детей с умственной отсталостью. Выделены факторы, которые позволяют на основе анализа интеллектуального, социального и физического“Я” сформировать“Я-концепцию” детей с аутизмомThe paper deals with the research of neuropsychological, intellectual, social and physical performances of children with autistic spectrum disorders and a group of children with mental retardation. The factors were established that allow to build a self-concept of children with autism basing on analysis of intellectual, social and physical Iukдітиспектр аутистичних порушеньрозумова відсталістьЯ-концепціяаутичные детиспектр аутистичних нарушенийумственная отсталость“Я-концепция”childrenspectrum of autistic disordersmental retardationself-conceptОсобливості "Я-концепції"дітей із спектром аутистичних порушеньArticle