Науменко, А.А.2014-03-312014-03-312013Екстремальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометричних перетворень // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 250-251http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4907У статті розглядаються шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні геометричних перетворень. Аналізується місце геометричних перетворень в шкільному курсі геометрії, зміст навчальної теми і види відповідних екстремальних завдань.Ways to enhance learning and cognitive activity of students in the study of geometric transformations are considered in the article. Place of geometric transformations in school geometry course, the content of the training topics and types of the corresponding extremal problems are analyzed.ukнавчально-пізнавальна діяльністьгеометричні перетвореннягеометріяlearning and cognitive activitygeometric transformationsgeometry course373.5.016:514Екстремальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометричних перетвореньArticle