Жукова, Г. В.2018-12-072018-12-072018Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності = Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 71-79.http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22042Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фунда-ментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації.The main principles of non-academic education, respectively, of research of domestic and foreign scientists and Ukrainian state programs are: orientation of training to meet the actual needs of its subjects; communication with practice is manifested in the focus on learning life skills and preparation for active participation in society; availability of mobile flexible programs, individual educational strategies aimed at expressing, accepting and respecting individual characteristics. The foundation of non-academic education is an activity paradigm, which protests as a main goal the development of the student's personality through the development of universal ways of working, overcoming conservative relations in education, and creativity-oriented innovation.ukпозаакадемічна освітафілософське освоєння світуnon-academic educationphilosophical development of the world116:378.048.2+374.1Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльностіNon-academic education – a new philosophy of educational acnivityArticle